onsdag 11 april 2018

PRIO ETT TRÄNING

Denna vecka tuggar på ungefär som planerat och vanligt. Prio 1 är som vanligt träningen och den har gått strålande. I måndags hade jag vilodag så inte mycket att orda om den dagen förutom massor av jobb. Denna tid på året är det maxat på jobbet för en cykelmek så ingen överaskning direkt.
Igår när jag kom hem från jobbet så körde jag 5*4 min på trainern. Körde mot rekordtiden och hängde på skapligt i 3st intervaller men på 4e så tvingades jag växla ned en växel och vips så rinner sekunderna iväg. Blev till sist ca 45 sek efter rekordet. Det är en skaplig tid ändå så ganska nöjd med det.

Idag var det kallt på morgonen. Minus 4 grader när jag gick upp. Men solen lyste och det blev riktigt vårigt på dagen. Jag stack dock iväg tidigt på morgonen för distanscykling. Fick klä på mig i vinterutstyrsel för att inte frysa men under passet kunde man lätta lite på klädseln. Körde sättrabyrundan samt runt länna och det blev rätt precis 3 tim och dryga 8 mil cykling. Rullar ju på bra med racer så man får förlänga rundorna.

Imorrn blir det jobb igen och trainer på kvällen👌