onsdag 8 november 2017

VANLIG AGENDA

Onsdagsledigt i vanlig agenda och dagen gick alldeles för fort precis som vanligt. Efter sjussat barn till skola, handlat, tankat och hämtat Thea så satte jag mig på trainern och brände av ett combipass trots att solen lyste och det var vackert väder. Men det är fortfarande rätt fuktigt i skogen så jag väntar på kälen som ska torka jorden och göra underlaget snabbare innan jag börjar vinterträna på xc hemmabanan. Så idag blev det som sagt trainer. Gick bra och tog höstens bästa tid på passet. Nöjd med det!!

Hade lite målarbesök idag här hemma och fick lite råd om hur penseln ska dras då Irmis och jag tänkte att vi skulle ljusa upp lite här hemma och få bort lite murrighet. Har liksom kommit in i något sånt där fixarmode som händer lite sådär vart 10-20 år. Så tänkte ta vara på feelingen och måla lite här hemma. Ska bli fint när det är klart har vi tänkt😊

Imorgon jobb igen och trainer igen på kvällsqvisten!!