tisdag 7 november 2017

SPORTRINGEN

Då Irmis skulle iväg och jobba på annan ort så blev det tidigt iväg hemifrån. Jag pendelcyklade idag till jobbet och hade lite extra tid på morgonen innan jag började så då passa jag på att svänga förbi slalombacken och rensa de alpina nedfarterna från xco pilar och stolpar på kvisthamra bikepark banan. Hann få bort allt i backen så nu är det klart för vintern där.

Det var oxå ett viktigt möte för min del på förmiddagen som gällde min framtid.
Det slog sig mycket väl ut och jag skrev på anställningsbevis på att börja på SPORTRINGEN som cykel och skid mekaniker från och med 2018. Väldigt glad att få bli del av sportringen gänget då de satsar mer på cykel och servicebiten än vad Intersport gör.

Men det är klart att efter ca 16 år på Intersport så smärtar det lite att lämna alla jobbkompisar. Har trivits bra med alla där. Men sista åren/året på Intersport har det varit lite väl mycket skärande i allt så då får livet gå vidare på annat håll istället.

Dagens träning blev på trainern. Special4or uppför passo sella. Jobbigt och svettigt!! Blir trainer imorgon med!!