söndag 4 juni 2017

NATIONALDAGS TT I KVISTHAMRA

Blev ingen east cup idag. Ryggen var ganska så ok men jag ville inte riskera något då det är master VM i Andorra om 2 veckor. Jag var nöjd med gårdagens​ rejs och benen var lite krokiga idag så det fick bli vilodag.

Sedan hörde Flockhart av sig och ville köra TT så då bestämde vi att vi kör på kvisthamras VM bana på nationaldagen 6 juni kl 10:00. Det passade mig riktigt bra då jag hinner återhämta mig bättre till det rejset och sedan får man optimal sparring på en likvärdig bana som i Andorra. Bara den höga höjden som är svår att få till på träning här i Sverige. Man får köra och bara andas genom näsan ;-))) ...kanske lite svårt på den banan med det motståndet :-)

Stefan och jag har iallafall gjort iordning banan inför tisdagen och nu är banan trimmad och klippt. Så kanon status på banan just nu.