torsdag 1 december 2016

MAGISK VACKER VINTERDAG

Lite ändringar i träningsplaneringen men till det bättre. Då Simon blivit förkyld så fick jag stanna hemma. Jag passa på att hämta farmor Thea så jag fick till lite träning någon timme på morgonen. Det blev en repris på gårdagen och idag hade jag ju varvtiderna från igår att köra emot. Det var -2 grader när jag körde så banan var lite snabbare än igår. Så det blev dryga 2 min totalt bättre tid idag än igår. Känslan var ungefär som igår men flytet blir ju lite bättre när den hårdare banan gör att farten blir lite högre. Nöjd med träningen iallafall och vädret var ju sådär magiskt vackert. Om tiden hade funnits hade det varit härligt med ett distanspass en sådan här dag. Förhoppningsvis lite mera tid om något år då Simon börjar i skolan. Imorrn kör jag lite gym på morgonen sedan blir det vila resten av dagen.