lördag 8 oktober 2016

PHONEN NEXUS 6P

 Förutom cyklarna så är detta den käraste ägodelen :-)

Huawei Nexus 6P . Android 7,0 Nougat såklart.

Med brist på bildmaterial och annat så visar jag upp min första sida på phonen. Ska ju säga en hel del om personen som skrollar den. Detta är enligt mig den bästa phonen då man vill vara uppdaterad snabbt. Phonen är ett år gammal nu så har ju kommit några nyare mer kraftfullare phoner än denna men denna modell står sig fortfarande bra. Är ju en snabb phone, ganska stor och en ren Android telefon så man får uppdateringarna först av alla. Visst är jag en teknik och pryl nörd. Det är tur man inte har så mycket cash att spendera på detta för hade jag det så skulle man nog köpa ihjäl sig på coola prylar.

Har varit en rätt grå lördag. På fm städa jag här hemma medans Irma träna. Efter lunch renovera jag stocktrappan som numera oxå ingår i Cx banan här hemma. På sena eftm så blev det lite träning på Mtb hojen här hemma. Körde 3 varv på Xc banan och 7 varv på  Cx banan. Sen var aktivitetsnivån över 100% och jag var trött. Om morgondagen har jag ännu inte bestämt mig vad det blir för träning. Det är en sån där lite mer flexibel tränings period nu på tidiga hösten :-)