onsdag 26 oktober 2016

LJUSET I TUNNELN

ljuset i tunneln syns längre fram....bara 8 st 20/40 intervaller kvar i detta läge.

En riktig maxad onsdag precis som onsdagar brukar vara nuförtiden. Jag är ju "ledig" på onsdagar så då får man försöka hinna med alla hemmasysslor som åsidosätts de andra dagarna i veckan. Som att handla, tvätta (fast tvätta görs nog nästan varje dag :-)) , dammsuga, vaskagolv, betala räkningar och hinna laga någon som gått sönder. Sen ska ju förstås träning hinnas med och då jag oftast har farmor här på onsdagarna så hinner jag med någon timmes träning mitt på dagen. Åven Simon måste ha någon timmes lek och skoj ute oxå så idag cykla vi och hämtade posten. Sedan hämta Iza på skolan och börja med middagen. Pjuu!!! ....inget slappande direkt men såhär har väl de flesta som har småbarn.

Dagens träning blev på trainern. Gick bättre idag än igår när jag bomba uppför Gavia stigningen. jag körde combipasset så blev rejält mör. Nöjd med träningen idag.