söndag 9 oktober 2016

LÄTTADE PÅ KLÄDSELN

Riktig trög söndag. Grått, kyligt och regn på fm. Efter viss tvekan klädde jag på mig  och gick ut för att köra på Xc banan här hemma men när jag efter halva varvet nådde de två stora broarna som lutar lite hit och dit. Och som ännu inte har hönsnät över sig så stanna jag sån tur var och kände lite med foten och de var såphala. Då gick motivationen ur en helt på utomhus träning.

Lättade på klädseln och satte mig på trainern istället och mosa mig uppför Gavia stigningen. Körde combipasset. Gick inget vidare men jag genomförde träningen och aktivitetsnivån på klockan blev nöjd liksom jag att jag palla hela passet.

Efter det blev det inte mer gjort denna söndag förutom att cykla på Cx banan med Simon. Det var nog dagens roligaste. Han kämpa på som bara den i 3 lite nedkortade varv utan stocktrappan.

...Nu är det bara att vänta in måndagen....