måndag 1 augusti 2016

ANDRA OMGÅNGEN SEMESTER

Andra omgången semester. Jag har ju jobbat tre veckor sedan första omgången semester så lagom med ett jobb break nu. Passar mig bra just nu i livet att dela semestern. Skulle nog kunna tänka mig dela upp semestern mera faktiskt.

Vilade helt ifrån träning igår och ägnade dagen åt lite gott och blandat som bad, fixa lite mtb bana, börja bygga med ett litet trall project på altanen och grilla:-)

Idag var barnen och jag in och köpte lite brädor på morgonen och hämta farmor. Sedan cykla jag till slalombacken och körde ett tufft backpass. Backutmaningen med 10 gånger upp och 10 gånger ned på tid. Blev inget rekord denna gång heller. Jag körde 5 bra intervaller och 5 lite sämre. Slagen med 14 sek av rekordet och 4 sek långsammare än förra gången. Fasen vad svårt det ska vara att slå backrekordutmaningen!! För försöka nästa vecka igen!

Det är fortsatt kanonväder så strax ned till stranden med barnen för lite bad!!!